Skip to content
- poptávka služeb po telefonu nebo e-mailem je nezávazná, je zdarma a není brána za objednávku
- platba za služby probíhá řidiči na místě při odvozu kontejneru nebo po provedení objednaného úkonu není li sjednána záloha nebo platba předem
- ceny se řídí zveřejněným ceníkem na www stránkách dopravce
- cena nemůže být změněna svévolně zákazníkem až po provedení služby dopravcem
- individuální cena jiná než uvedena v platném ceníku musí být dojednána předem a odsouhlasena dopravcem
- objednávka služeb probíhá ústně, telefonicky nebo e-mailem
- za závaznou objednávku služeb je považována taková, kde zákazník určí datum, místo, případně čas přistavení kontejneru nebo vozidla
- objednávku lze kdykoli zrušit, nejpozději však 1 hodinu před přistavením kontejneru nebo vozidla, včasné zrušení objednávky zákazníka nezavazuje k úhradě služeb dopravci
- při naplnění kontejneru zákazníkem nebo využitím přepravních služeb dopravce zákazníkem vzniká dopravci nárok na úhradu služeb podle aktuálního ceníku zveřejněném na www stránkách dopravce, který tak vykonal v dobré víře
- zákazník závaznou objednávkou služeb dopravce dává souhlas k jejich provedení dopravcem podle platného ceníku a v souladu se všeobecnými podmínkami dopravce, které si spolu s ceníkem před objednávkou přečetl na www stránkách dopravce, kterým rozumí a souhlasí
- případné nejasnosti v ceníku a všeobecných podmínkách dopravce, má zákazník možnost nechat si vysvětlit dopravcem zdarma, nejpozději však do závazné objednávky služeb dopravce – v tomto okamžiku se má zato, že všemu rozumí a souhlasí
- úhrada nákladů dopravci za neuhrazenou upomínanou platbu:
- každá písemná upomínka – výzva k úhradě zaslaná e-mailem= 100,- Kč
- každá písemná upomínka – výzva k úhradě zaslaná poštou= 250,- Kč
- úrok z prodlení 0,5 % z fakturované částky za každý den po splatnosti