CENÍK
platný od 1.3.2023 do 31.12.2023. Uvedené ceny jsou bez 21% DPH.
Pronájem kontejneru přes víkend zdarma ! V pátek přistavíme – v pondělí odvezeme.
do 5t (3,5m3) do 7t (5m3)
Odvoz a likvidace stavební sutě a zeminy 3306,- 4132,-
(bez příměsí plastů, dřeva, železa a jiného odpadu)
Chodníkový kontejner 5t (3,5m3) šířka 1m 3306,-
Dovoz materiálu (písek, štěrk, stavebniny – pouze doprava) 1290,-
Dovoz betonu (s prodejem betonu / bez prodeje 1390,-) 1090,-
platí pro: centrální Brno, Moravany, Nebovidy, Ostopovice, Troubsko, Střelice, Ořechov, Hajany, Želešice, Modřice, Chrlice, Tuřany
do 5t (3,5m3) do 7t (5m3)
Odvoz a likvidace stavební sutě a zeminy 3636,- 4462,-
(bez příměsí plastů, dřeva, železa, apod.)
Chodníkový kontejner 5t (3,5m3) šířka 1m 3636,-
Dovoz materiálu (písek, štěrk, stavebniny – pouze doprava) 1590,-
Dovoz betonu (s prodejem betonu / bez prodeje 1390,-) 1190,-
platí pro: Popůvky, Žebětín, Bystrc, Kníničky, Žabovřesky, Královo pole, Lesná, Maloměřice, Líšeň, Slatina
Odvoz a likvidace netříděného komunálního odpadu
Kontejnery do 5m3 5990,- (s hmotností odpadu do 1,5t )
Kontejnery 10 – 13m3 8490,- (s hmotností odpadu do 2t )
( je to běžná váha odpadu z vyklízení staveb, sklepů, garáží, apod. bez obsahu většího množství stavební sutě )
Doplatek za nadváhu netříděného (komunálního) odpadu je 269,- Kč za každých 100kg
Odvoz a likvidace dřeva, větví, trávy (biologicky rozložitelný odpad)
Kontejnery 10 – 13m3 3554,-
Ostatní služby
Pronájem vozidla s řidičem na stavbu 690,- / hod.
(např. pod bagr; pro převozy v rámci stavby nebo jejího blízkého okolí; účtují se celé hod.; min. objednávka je 5h)
ostatní doprava 32,- / km
Čekání 345,- / 30 min. včetně
Nakládka/vykládka/manipulace 170,- / ks (do 15 minut)
Pronájem kontejneru (déle než 3 dny) období prosinec – březen 50,- / den
období duben – listopad 150,- / den
Ceník platný od 1.3.2023 do 31.12.2023. Uvedené ceny jsou bez 21% DPH.
Nadstandardní služby:
- služby poskytujeme i o víkendech a státních svátcích (po telefonické domluvě) za víkendový nebo sváteční příplatek
- D.K.D. kontejnerová doprava nejen pro Brno, ale i Brno-venkov a Jihomoravský kraj
- Rychlost – dovoz a odvoz stavebního materiálu vám zajistíme v požadovaném termínu
- Spolehlivost – vaše požadavky jsou pro nás závazné a za jejich vyřízení se na nás můžete plně spolehnout
- Všech zákazníků si vážíme a vstřícný postoj nám přivedl stálé a spokojené zákazníky
Všeobecné obchodní podmínky (postup objednávky služeb, způsob vyúčtování služeb)
- poptávka služeb po telefonu nebo e-mailem je nezávazná, je zdarma a není brána za objednávku
- platba za služby probíhá řidiči na místě při odvozu kontejneru nebo po provedení objednaného úkonu, není-li sjednána záloha nebo platba předem
- ceny se řídí zveřejněným ceníkem na www stránkách dopravce
- cena nemůže být svévolně změněna zákazníkem až po provedení služby dopravcem
- individuální cena jiná, než uvedena v platném ceníku musí být dojednána předem a odsouhlasena dopravcem
- objednávka služeb probíhá ústně, telefonicky nebo e-mailem
- za závaznou objednávku služeb je považována taková, kde zákazník nebo jeho zástupce určí datum, místo, případně čas přistavení kontejneru nebo vozidla a to ústně, telefonicky nebo e-mailem
- objednávku lze kdykoli zrušit, nejpozději však 1 hodinu před přistavením kontejneru nebo vozidla, včasné zrušení objednávky zákazníka nezavazuje k úhradě služeb dopravci
- při naplnění kontejneru zákazníkem nebo využitím přepravních služeb dopravce zákazníkem vzniká dopravci nárok na úhradu služeb podle aktuálního ceníku zveřejněném na www stránkách dopravce, který tak vykonal v dobré víře
- zákazník nebo jeho zástupce závaznou objednávkou služeb dopravce a to ústní, telefonickou nebo e-mailem dává souhlas k jejich provedení dopravcem podle platného ceníku a v souladu se všeobecnými podmínkami dopravce, které si spolu s ceníkem před objednávkou služeb přečetl na www stránkách dopravce, kterým rozumí a souhlasí
- případné nejasnosti v ceníku a všeobecných podmínkách dopravce, má zákazník možnost nechat si vysvětlit dopravcem zdarma, nejpozději však do závazné objednávky služeb dopravce – v tomto okamžiku se má zato, že všemu rozumí a souhlasí
- doba splatnosti faktur je stanovena dopravcem min. 7 dní (běžně 10 dnů) a počítá se od odeslání faktury, která byla zaslána poštou nebo elektronicky
- jiná doba splatnosti faktur a podmínky než uvedené na www stránkách dopravce nebo než stanovené dopravcem, musí být odsouhlaseny a potvrzeny dopravcem nejpozději před využitím služeb dopravce
- úhrada nákladů dopravci za neuhrazenou upomínanou platbu:
- každá písemná upomínka – výzva k úhradě zaslaná e-mailem= 100,- Kč
- každá písemná upomínka – výzva k úhradě zaslaná poštou= 250,- Kč
- úrok z prodlení 0,61 % z fakturované částky za každý den po splatnosti