CENÍK
Pronájem kontejneru přes víkend zdarma ! V pátek přistavíme – v pondělí odvezeme.
do 5t (3,5m3) do 7t (5m3)
Odvoz a likvidace stavební sutě a zeminy 2600,- 3300,-
(bez příměsí plastů, dřeva, železa, apod.)
Dovoz materiálu (písek, štěrk, stavebniny – pouze doprava) 990,-
Dovoz betonu 590,-
Chodníkový kontejner 5t (3,5m3) šířka 1m 2600,-
Odvoz prázdného kontejneru 600,-
platí pro: centrální Brno, Moravany, Nebovidy, Ostopovice, Troubsko, Střelice, Ořechov, Hajany, Želešice, Modřice, Chrlice, Tuřany
do 5t (3,5m3) do 7t (5m3)
Odvoz a likvidace stavební sutě a zeminy 2900,- 3600,-
(bez příměsí plastů, dřeva, železa, apod.)
Dovoz materiálu (písek, štěrk, stavebniny – pouze doprava) 1290,-
Dovoz betonu 990,-
Chodníkový kontejner 5t (3,5m3) šířka 1m 2900,-
Odvoz prázdného kontejneru 900,-
platí pro: Popůvky, Žebětín, Bystrc, Kníničky, Žabovřesky, Královo pole, Lesná, Maloměřice, Líšeň, Slatina
Obřany a Řečkovice +200,-Kč
Odvoz a likvidace netříděného komunálního odpadu
Kontejnery do 5m3 4800,- (s hmotností odpadu do 1,5t )
Kontejnery 10 – 13m3 6000,- (s hmotností odpadu do 2t )
( běžná váha odpadu z vyklízení staveb, sklepů, garáží, apod. bez obsahu stavební sutě )
Doplatek za nadváhu netříděného (komunálního) odpadu je 2195,- Kč / t.
Odvoz a likvidace dřeva, větví, trávy (biologicky rozložitelný odpad)
Kontejnery 10 – 13m3 3500,-
Ostatní služby
Pronájem vozidla s řidičem 590,- / hod
Doprava mimo Brno 28,- / km
Čekání 240,- / 30 min. včetně
Nakládka/vykládka/manipulace 100,- / 15 minut
Pronájem kontejneru (déle než 3 dny) období prosinec – březen 50,- / den
období duben – listopad 150,- / den
Ceník platný od 1.3.2021 do 31.5.2021. Uvedené ceny jsou bez 21% DPH.
Nadstandardní služby:
- služby poskytujeme i o víkendech a státních svátcích (po telefonické domluvě) za víkendový nebo sváteční příplatek
- D.K.D. kontejnerová doprava nejen pro Brno, ale i Brno-venkov a Jihomoravský kraj
- Rychlost – dovoz a odvoz stavebního materiálu vám zajistíme v požadovaném termínu
- Spolehlivost – vaše požadavky jsou pro nás závazné a za jejich vyřízení se na nás můžete plně spolehnout
- Všech zákazníků si vážíme a vstřícný postoj nám přivedl stálé a spokojené zákazníky
Všeobecné podmínky
- poptávka služeb po telefonu nebo e-mailem je nezávazná, je zdarma a není brána za objednávku
- platba za služby probíhá řidiči na místě při odvozu kontejneru nebo po provedení objednaného úkonu, není-li sjednána záloha nebo platba předem
- ceny se řídí zveřejněným ceníkem na www stránkách dopravce
- cena nemůže být změněna svévolně zákazníkem až po provedení služby dopravcem
- individuální cena jiná, než uvedena v platném ceníku musí být dojednána předem a odsouhlasena dopravcem
- objednávka služeb probíhá ústně, telefonicky nebo e-mailem
- za závaznou objednávku služeb je považována taková, kde zákazník určí datum, místo, případně čas přistavení kontejneru nebo vozidla
- objednávku lze kdykoli zrušit, nejpozději však 1 hodinu před přistavením kontejneru nebo vozidla, včasné zrušení objednávky zákazníka nezavazuje k úhradě služeb dopravci
- při naplnění kontejneru zákazníkem nebo využitím přepravních služeb dopravce zákazníkem vzniká dopravci nárok na úhradu služeb podle aktuálního ceníku zveřejněném na www stránkách dopravce, který tak vykonal v dobré víře
- zákazník závaznou objednávkou služeb dopravce dává souhlas k jejich provedení dopravcem podle platného ceníku a v souladu se všeobecnými podmínkami dopravce, které si spolu s ceníkem před objednávkou přečetl na www stránkách dopravce, kterým rozumí a souhlasí
- případné nejasnosti v ceníku a všeobecných podmínkách dopravce, má zákazník možnost nechat si vysvětlit dopravcem zdarma, nejpozději však do závazné objednávky služeb dopravce – v tomto okamžiku se má zato, že všemu rozumí a souhlasí
- doba splatnosti faktur je stanovena dopravcem; běžně 10 dnů a počítá se od vystavení faktury, která byla zaslána poštou nebo elektronicky; jiná doba splatnosti a podmínky než stanovené dopravcem musí být odsouhlaseny a potvrzeny dopravcem
- úhrada nákladů dopravci za neuhrazenou upomínanou platbu:
- každá písemná upomínka – výzva k úhradě zaslaná e-mailem= 100,- Kč
- každá písemná upomínka – výzva k úhradě zaslaná poštou= 250,- Kč
- úrok z prodlení 0,5 % z fakturované částky za každý den po splatnosti